Παρασκευή 19 Οκτωβρίου 2007

Καλωσόρισμα

Καλως Ήρθατε σε ένα νέο Ελληνικό blog...

Για αρχή να σας ενημερώσω ότι εδώ θα διαβάσε ότι αντιλαμβάνομαι εγώ και πως το ζώ στην χώρα μας και βεβαίως πως το κατακρίνω.
Σίγουρα περιμένω να διαβάσω και αρνητικές αντιδράσεις καθώς και άσχημα σχόλια για το προσωπό μου. Είναι κάτι που πραγματικά το περιμένω και είμαι έτοιμος να το αντιμετωπίσω.

Για αρχή Καλώς Ήρθατε... Θα ξεκινήσω να κάνω κάποιες ρυθμίσεις στο blog μου και από αύριο θα ξεκινήσω τις πρώτες "φτυαριές". Να ενημερώσω ότι θα υπάρξει πληθώρα θεμάτων...

2 σχόλια:

Thomas (Οrionnas) είπε...

ΚΑΛΟ ΞΕΚΙΝΗΜΑ ΣΤΟ ΕΓΧΕΙΡΗΜΑ ΣΟΥ ΑΥΤΟ. ΜΕ ΚΑΛΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΘΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙΣ ΜΙΑ ΘΕΣΗ ΣΤΟ LINK MOY :-)

Ανώνυμος είπε...

Καλή αρχή με μπόλικα μοσχάρια στο ενεργητικό σου...
Αν αξίζεις θα ΕΧΕΙΣ την τιμή και την χαρά να σε έχω στους αγαπημένους μου συνδέσμους-τσιράκια...